روش کار بالابر فروشگاهی

روش کار بالابر فروشگاهی

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

هر یک از انواع بالابر فروشگاهی دارای ساختار متفاوتی هستند. نحوه استفاده کردن از بالابر های فروشگاهی تا حدودی یکسان می باشد. روش کار کردن با این بالابر به این صورت است که شما با استفاده از اهرم و دکمه می ‌توانید آن را به حرکت درآورید و بارتان را به مکان مد نظرتان برسانید. اینکه شما از کدام یک از انواع بالابرهای فروشگاهی استفاده کنید بستگی به متراژ فروشگاه تان دارد اما در کل روش کار بالابر فروشگاهی هم ماننده باقی بالابر ها می باشد. برخی از مهم ترین بخش های بالابر های فروشگاهی را باید بشناسید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع بالابرهای فروشگاهی کسب کنید.

بخش های متنوع بالابر فروشگاهی

از جمله مهمترین بخش ‌های بالابر فروشگاهی عبارت است از :

1.  الکتروموتور بر اساس ظرفیت بارتان انتخاب می‌ شود. شما بر اساس نوع محیط کاری خود که چه مقدار بار را می‌ خواهید روزانه جابجا کنید باید نوع الکتروموتور بالابر را انتخاب نمایید. در صورتی که بخواهید روزانه حجم زیادی از بارهای محیط کاری مد نظر خود را جابجا نمایید باید یکی از انواع الکترو موتورهای قوی را روی بالابر نصب کنید.

2.  شاسی یکی دیگر از بخش ‌های مهم بالابر فروشگاهی می ‌باشد. این بخش دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است. در واقع شما باید به خوبی بدانید که به دلیل وجود شاسی تعادل بار زمان باربری حفظ خواهد شد. در صورتی که شما م ی‌خواهید با اطمینان خاطر بالا اقدام به جابجایی بار نمایید باید شاسی مناسبی را روی بالابر نصب کنید.

3.  قرقره و وینچ از دیگر تجهیزات و وسیله هایی است که جهت تولید بالابر های فروشگاهی از آن استفاده می کنند. جهت هدایت سیم بکسل و جمع کردن سیم باید قرقره های مناسبی روی بالابرها نصب گردند.

4.  سیم بکسل به عنوان طناب فلزی جهت بلند کردن و همچنین به حرکت در آوردن بار استفاده می ‌شود. این بخش از بالابر اگر دچار پوسیدگی شود، خطرات زیادی برای افراد به وجود می آید. بنابراین باید سالم بودن سیم بکسل را به صورت دائم بررسی کنید.

5.  گیربکس یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده برای طراحی بالابر فروشگاهی می باشد. وظیفه اصلی اش فراهم کردن نیروی برق قرقره از طریق الکتروموتور می باشد. این نیرو را از الکتروموتور به وینچ انتقال می ‌دهد.

بالابرهای فروشگاهی مدل های متفاوتی دارند که هر یک از آنها در فروشگاه های متنوع استفاده می شوند. بالابر های فروشگاهی قرقره ای یا هیدرولیکی هستند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که بالابرهای هیدرولیکی امروزه به نسبت بالابرهای قرقره ای کاربرد بیشتری از خود نشان می‌ دهند.

شما برای اینکه با انواع ویژگی های بالابر فروشگاهی آشنا بشید می توانید مقاله ویژگی های بالابر فروشگاهی رو مطالعه کنید.

 

تعمیر و نگهداری از بالابر فروشگاهی

تعمیر و نگهداری از بالابر فروشگاهی

برای اینکه طول عمر بیشتری از بالابر فروشگاهی خود دریافت کنید باید به خوبی در مورد نکاتی که مربوط به تعمیر و نگهداری بالابر می باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید. سیم بکسل بالابر هایی که بکسلی هستند را باید به طور دائم بررسی کنید تا درون آنها شکستگی و تاب خوردگی وجود نداشته باشد. استفاده کردن از سیم بکسل هایی که گره خورده هستند حادثه ‌ساز خواهند شد. ریل های به کار گرفته شده برای بالابر های فروشگاه نیاز است که بدون زنگ زدگی و اکسیداسیون باشد. بالابر هایی که برای فروشگاه ها به کار گرفته می‌ شوند فاقد نوسانات برقی هستند.

شما برای اینکه طول عمر مناسبی از بالابرهای فروشگاهی دریافت کنید باید هر ۶ ماه یکبار بالابر ها را سرویس نمایید.  بارگیری هر یک از بالابرها باید بر اساس ظرفیت استاندارد بالابر انجام گردد. از ایستادن در قسمت زیر بالابر زمانی که بالابر در حال استفاده می باشد به طور جدی خودداری نمایید. در صورتی که بالابر دچار مشکل گردد توصیه می ‌کنیم که از تعمیرکاران حرفه ‌ای درخواست تعمیر بالابر را داشته باشید. اگر خودتان اقدام به تعمیر بالابر نماید امکان دارد که مشکلات زیادی برای بالابر به وجود بیاورید و کارایی آن را با مشکل مواجه سازید.

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *