مزایای استفاده از آسانسور باری چیست؟

مزایای استفاده از آسانسور باری

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

مزایای استفاده از آسانسور باری چیست؟

یکی از بهترین مزایای استفاده از آسانسور باری ، این است که می توان برای حمل اشیاء و تجهیزات مختلف از آن استفاده کرد. این نوع آسانسور ها را می توان در هتل ها و … مشاهده کرد. از این آسانسور برای خدمت رسانی در مکان های گوناگون استفاده می شود. این موضوع سرعت ارائه خدمات و تسهیلات را افزایش می دهد.

اهمیت استفاده از آسانسور

آسانسور باری با مزایای زیادی همراه است اما مهم ترین مزیت آن مربوط به سهولت در جا به جایی و حمل و نقل می باشد.

حمل و نقل وسایل در ساختمان های مرتفع با فشار و نیروی زیاد بر روی کارگران و خدمه همراه است. این فشار و سنگینی بیش از اندازه می تواند سبب آسیب رسیدن به خدمه و افراد شود. با این نوع آسانسور می توان احتمال بروز آسیب یا سانحه را به حداقل ممکن رساند.

امتیازات آسانسور باربر

آسانسور باری سرعت کار را افزایش می دهد. این موضوع کارایی مشاغل را بهبود می بخشد و از اتلاف وقت جلوگیری به عمل می آورد.

نبود این نوع آسانسور در بسیاری از ساختمان های تجاری، فروشگاهی، رستوران، هتل و … می تواند با هدر رفتن زمان در بالا و پایین رفتن خدمه و کارکنان در راه پله ها همراه باشد. این مسئله در دراز مدت هزینه سنگینی بر روی صاحبان مشاغل تحمیل خواهد کرد.

این نوع آسانسور کمتر در ساختمان های مسکونی استفاده می شوند. افراد معلول می توانند متقاضیان این آسانسورها باشند. این آسانسورها فشار و نیروی اعمال شده بر روی افراد را کمتر خواهند کرد.

در محیط های مسکونی می توان در اثاث کشی و انتقال لوازم مختلف نیز این نوع آسانسور مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت لوازم منزل با ایمنی بالا به طبقه مورد نظر حمل خواهند شد و سرعت اثاث کشی نیز بیشتر می شود.

نگه داری آسانسور باربر

برای اینکه بتوانید از آسانسور باری به مدت طولانی بهره مند شوید، بهتر است نکات مهم در مورد نگه داری و تعمیر آن را مورد توجه قرار دهید.

آسانسورهای باری با تحمل فشار زیادی همراه هستند. بنابراین بررسی و بازدید به موقع از آن ها اهمیت زیادی دارد. برای این بازدید و بررسی باید از نیروی متخصص و کارشناس کمک بگیرید. در این صورت وجود این نوع آسانسور با عملکرد بهینه همراه خواهد بود. بررسی باید به شکل دوره ای انجام شود. برای ایمنی بیشتر باید تست های مختلفی بر روی دکمه های فرود، کابین آسانسور، دکمه های ایمنی درون کابین، طناب آسانسور و … انجام دهید. شکستگی درب آسانسور نیز از موارد امنیتی است که باید تعویض یا تعمیر شود.

آسانسورها با جان افراد در ارتباط هستند. بنابراین باید مورد بررسی مستمر باشند. این موضوع با شدت بیشتری برای آسانسورهای مسافربر و حتی باری انجام می شود.

مزایای آسانسور باری

مقاومت آسانسور باربر

آسانسورهای باری به شکل هدفمند تولید می شوند. بنابراین به خوبی مقاوم سازی شده اند. عملکرد متفاوت آن ها نسبت به آسانسورهای مسافربر باعث تغییرات جدی در ساختار آن ها شده است.

استحکام و جنس آسانسور از جمله مواردی است که در طراحی و ساخت مورد توجه قرار گرفته شده است. این استحکام باید در حد معقول و منطقی برای یک آسانسور باربر تامین شود. جنس تولیدی آسانسور نیز امنیت و سالم ماندن لوازم را تضمین خواهد کرد.

تقسیم آسانسور باربر

آسانسور باری به انواع مختلفی تقسیم می شود. افراد برحسب نوع شغل و نیاز از این آسانسورها بهره مند می گردند.

آسانسورهای کششی از جمله آسانسورهایی هستند که به ۲ شکل بدون اتاقک ماشینی یا با اتاقک ماشینی عرضه می گردند.

آسانسورهای هیدرولیکی نیز نمونه دیگری از آسانسور باربر می باشند.

عملکرد آسانسور کششی و هیدرولیکی با هم متفاوت می باشد. ضمن اینکه هر کدام از آن ها با نمونه آسانسور نفر بر معادل خود، متفاوت است. برای اینکه انتخاب درستی در زمینه آسانسور باری داشته باشید، باید اطلاعات کافی در مورد عملکرد آن ها به دست آورید. آسانسور کششی از محبوبیت بیشتری نسبت به آسانسور هیدرولیکی برخوردار است.

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *