ویژگی های آسانسور باری

آسانسور باری

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

آسانسور باری به ۲ گروه کششی و هیدرولیک تقسیم می شود. عملکرد متفاوت این آسانسورها امکان انتخاب باربر مناسب را فراهم می آورد. بیشتر صاحبان مشاغل در حین انتخاب آسانسور باربر به سرعت آسانسور توجه دارند. این مسئله برای خدمت رسانی مطلوب در اماکن و موقعیت های مختلف مورد توجه می باشد. در ادامه با انواع ویژگی های آسانسور باری بیشتر آشنا می شویم.

کارکرد مهم آسانسور باری

وجود یک آسانسور باری پرسرعت در یک تالار، رستوران، آمفی تئاتر و … اهمیت زیادی دارد. این موضوع باعث می شود خدمه با سرعت بیشتری به حاضرین مکان خدمت رسانی کنند. آسانسور مناسب می تواند سرویس دهی و پذیرایی یک رستوران بزرگ با مشتری های بسیار را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. این مطلب باعث رضایت بیشتر مشتری و قرار گرفتن رستوران در لیست مراجعات بعدی آن ها شود. همچنین این آسانسور از خسته شدن بیش از اندازه پرسنل اماکن جلوگیری به عمل می آورد.  با آسانسور باری در اماکن مختلف می توان خدمت رسانی را به شکل منظم انجام داد. در واقع با این نوع سرویس دهی امکان ریختن غذا، آسیب رسیدن به ظروف، افراد و اتلاف وقت به کمترین حد ممکن می رسد.

ویژگی های آسانسور باری

ویژگی های آسانسور باری

دکل آسانسورهای باری با قطعات خاصی طراحی می شود. این دکل تا ارتفاع ۵۰ تا ۲۰۰ متر امتداد دارد. کم و زیاد شدن سرعت آسانسور با جرثقیل ثابت شده بر روی طاق آسانسور کنترل می گردد.

در راه اندازی آسانسور برای ساختمان های کم ارتفاع باید قبل از نصب آسانسور، دکل فیکس گردد. اتاقک آن نیز باید تا مرحله آخر نصب و راه اندازی حفظ گردد. برای این کار نیاز دارید بر روی زمین یک فوندانسیون داشته باشید. این فوندانسیون زیر اتاقک آسانسور قرار می گیرد.

فوندانسیون های ساخته شده با ابعاد اتاقک برابری می کنند. ارتفاع در نظر گرفته شده برای آن ها نیز معادل ۳۰ سانتی متر می باشد. آسانسورهای کارگاهی توانایی حمل باری بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم را دارند و با سرعتی برابر با ۵۰ متر در دقیقه حرکت می کنند. این سرعت با توجه به نوع گیربکس و موتور به کار گرفته شده در آسانسور تعیین می گردد. اگر در آسانسور از گیربکس و موتور مجهز استفاده شود، در نتیجه سرعت کارکرد آسانسور بالا خواهد رفت.

آسانسور تی سی سی اچ از بهترین آسانسورهای باری می باشد. این آسانسور از راندمان قابل توجهی برخوردار است. آسانسور تی سی سی اچ بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا از برق و انرژی کمتری بهره مند می شود. این نوع آسانسور قابلیت حمل باری به وزن ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم را دارد.

آسانسور کششی گیربکسی از نظر سرعت به آسانسور هیدرولیک ترجیح داده می شود. این آسانسور از سرعتی معادل با ۵۰۰ پا یا معادله 152 متر در دقیقه پشتیبانی می کند.

استفاده از آسانسور باری در بیمارستان

یکی از ویژگی های آسانسور باری که باعث استفاده آن در بیمارستان ها شده است، برخورداری از استحکام بسیار بالا می باشد. برای این نوع آسانسورها علاوه بر استحکام به موارد دیگری نیز توجه می شود. فضای بیمارستان آلودگی زیادی دارد. بنابراین موادی که برای تولید آسانسور مورد استفاده هستند، نباید شرایط تجمع و جذب آلودگی را فراهم آورند. ضمن اینکه باید امکان تمیزکاری و ضدعفونی این آسانسورها به راحتی میسر شود. استیل از جمله فلزهای مقاوم است که در محیط های بیمارستانی استفاده می شود. این فلز قابلیت ضدعفونی با مواد مختلف را دارا می باشد و جاذب مناسبی برای جذب میکروب و آلودگی نیست.

فروش، نصب و راه اندازی انواع بالابر هیدرولیکی

همین حالا با ما تماس بگیرید 09128667745

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *